Nilla:

Berättar lite här för det kändes lättast.

Jag har snart gått en termin på en kurs som heter:
Kom igång och skriv

Den hålls nere på vårat komvux i centrum utav en kvinna som är författare.
Hon har skrivit och fått publicerat en del små noveller.

Hon är jätteduktig och väldigt inspirerande.
Jag har alltid tyckt om att skriva, noveller, dikter,
prosa och allmänt lite längre texter som kanske
någon dag kan bindas samman till nåt bra.

Under denna kursen har jag påbörjat ett projekt
som jag hoppas kan resultera i en bok så småningom.
Den är en blandning utav självupplevt och fiction.

Jag kommer att gå denna kursen igen till hösten
för att få mer tips, ideer och utvecklas mer i rätt riktning.

Vem vet, en vacker dag så kanske jag sitter och knåpar med ord
hela dagarna och kan försörja mig på det?!
Ja, ja, drömma kan man ju alltid.

Hoppas du fick några svar på dina funderingar iaf,
annars är det bara att hojta till igen.

kram
Susanna

Kommentarer
Postat av: Basilika

MEN vad roligt och inspirerande det låter, det där år något som jag själv mer än gärna skulle vilja gå, undrar om det finns här med. Ska kolla upp det faktiskt. Tack för idén och lycka till själv. Kram!

2008-05-12 @ 09:43:52
URL: http://nyabasilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0