Julenkät från AFF

1. Köttbullarna på julbordet; "Mamma Scan" eller hemlagade?
*mamma scan
2. Tycker du om lutfisk?
*nej, smakar ingenting...
3. Pepparkakor; köpta på burk, hembakade på köpt deg eller hembakade på hemmagjord deg?
*glutenfria köpta och hoppas på att hinna baka med barnen på köpt deg...
4. Gör du ett pepparkakshus i år?
*japp
5. Vörtbröd; köps i affären eller hembakat?
självklart vörtbröd!!! färdigbakt i affären
6. Vem klär granen i familjen?
*Det gör sambon och jag själva, barnen är för små
7. Firar ni jul hemma eller borta?
*i år skall vi vara hemma men tror det blir frukost hos mina föräldrar
8. Tittar ni på Kalle Anka?
*Ett måste och väldigt trevligt inslag
9. Julbord före eller efter Kalle?
*efter
10. Julklappar före eller efter julbord?
*mys på morgonen med julklappar från farfar med fru från Australien+ några små från oss.
De övriga klapparna öppnas på kvällen
11. Kommer tomten?
*vi vet inte ännu
12. Hur många blir ni som firar julafton tillsammans i år?
*Till frukost tror jag nog vi kan bli runt 10-15 st och senare hemma hos oss blir vi 6-7st
13. Vad är det bästa på julbordet?
*ris a la malta och mammas sås till potatisen
14. Vad önskar du dig i julklapp?
*pysselgrejer och massor utav snö
och kanske nån fin teckning utav mina barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0