v. 39 och ingen baby i antågande

Jaha, det bidde ingen stenbock, en vattuman får det bli!!
Nu har vi gått längre än med Oscar och jag är nådigt trött på det.
Vill att barnet skall komma ut och det ögona böj!!
Magen är stor och otymplig och jag får inte längre plats i mina
mammakläder, endast snickarbyxorna som verkligen är stora!!

Nu har ju snön kommit oxå och det gör att det känns ännu
mer angeläget att barnet vill komma ut då jag inte får plats i min vinterjacka.
Inga skor passar heller, är ju så svullen!!!
Hade det inte vart för att man är uppe i det hade jag kunnat tänka
mig att skratt åt eländet med I-lansdproblem som ytterkläder!

Idag har vi iaf trotsat alla klädkoder som finns och gömt oss undan
modepolisen och varit ute i snön, Oscar och jag.
Tur man kan värma sig när man kommer in.

Man blir ganska så varm av att hänga massa tvätt annars,
har tvättat sängkläder till vaggan och vagnen och även Oscars,
Han hade en liten olycka inatt. Kräktes i sängen på ALLT!!
Orkade inte byta sängkläder mitt i natten så han fick fortsätta sova
hos oss och det gick bra efter en nattdusch och rena kläder.

Bäbisen lever rullan inne i magen mest på eftermiddagen och på
kvällen. Sammandragningar kommer och går men har nu försökt det mesta...
Inga shoppingrundor på IKEA hjälper, inte heller att städa, tvätta, eller vara ute i snön och leka.

Skall skriva teori på fredag uppe i Trollhättan och vill absolut inte att det skall starta
när jag är däruppe.
Vill jag inte föda på NÄL, vårt barn skall ju komma till världen på Östra.
Iofs så känns det just nu som om att jag kommer att få gå över i en evighet
bara för att jag så gärna vill se vem som bor därinne.

   

Till Malin på onsdag så har det inte hänt nåt innan dess blir det lite ny info då.
kramisar från en randig elefant som känner sig lika vig som en flodhäst!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Buuu*skrämmer* ut dig nu lilla bebis som ligger där inne och myser!
vi är många som är nyfikna!
oj så tungt det ser ut attvara,jag är inte avis på denna väntan men väldigt mycket av det som komma skall för er!

kram

2007-01-24 @ 12:03:26
URL: http://samandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0