Slemproppen???

Jag har ju idag 17 dagar kvar och jag är någe trött på det kan jag säga. längtar efter att få snusa bebis och det NU!
Har i två dar nu haft konstiga känningar i magen, bebben har vart lite lugnare och det trycker på neråt...känns som om den fixerar sig.
För en stund sen efter toabesöket(ursäkta) var det precis som om en bit av slemproppen lossnade. Kommer ihåg från Oscar och det var inte lika mycket men ungefär samma. Har precis hängt upp 50 kläder på tork så det är fritt fram.
Undrar om vi blir tvåbarnsföräldrar till helgen kanske??

Skall till bm imorgon och efter lite kläm och tryck från henne oxå så är det väl inte omöjligt iaf.

Spännande är det iaf och jag är så nyfiken på vem det är som huserar därinne.
ville bara berätta det mellan sammandragningarna.


Kommentarer
Postat av: Basilika

Åh vad spännande, kanske ligger du på bb snart då.:) jag håller mina tummar. Kram!

2007-01-11 @ 14:32:37
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0