Lugnt i stormen

Tummen ner Falskt alarm
Undrar om den här vildingen har tänkt att komma ut snart?
jag var så gott som övertygad om att h*n skulle komma nu i helgen.
Antingen så är det lugnet före stormen eller så får jag helt enkelt ge mig till tåls.
har ju 13 dar kvar men Oscar kom en vecka för tidigt och det ursprungliga bf var ju 17 januari, alltså om 3 dar.

Ikea besöket i fredags har inte hjälpt, igår tog vi ner granen, julpyntet och bytte gardiner och hade svärmor på besök så då bakade jag  ananaspaj.
Känner mig otålig som ett barn, vill ju veta vem det är och vilket kön så vi kan bestämma nåt namn, vilket vi inte gjort ännu.
Idag har vi haft besök av stormen Pär, med andra ord så har vi varit utan ström och vatten.
Grenar, kottar och kvistar och all möjligt löst har blåst omkring ute och ett och annat träd har vällt här i  närheten.
Som tur är har min mamma haft både ström och vatten hela dagen så dit åkte vi och fick middagen serverad.
Underbart är det.
Jag fick mig även en välbehövlig tupplur i soffan. Det är så skönt att sova!!!!
Danne och mamma passade ju Oscar så då kan man verkligen slappna av.

Hemma igen på kvällen har vi monterat ihop vaggan och skurat av den och tagit fram den nya madrassen så nu väntar vi bara på den nya fam.medlemmen som inte behagar dyka upp.
Här är det bara sammandragningar och inga förvärkar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0