Fortfarande gravid.....

Har varit hos bm idag igen och hoppas lite smått på
att det var sista gången jag gick dit som gravid för den här gången.
Allting var bara bra, har gått ner 1kg sen sist men det är inget ovanligt....
Har aldrig hört det förrut men men ....
43550-13
När vi skulle lyssna på hjärtljuden så busade barnet med Malin och flyttade på sig
och gömde sig så vi fick leta litegranna och till slut fick Malin ta hjälp av andra
handen för att hålla fast busen...de slutade på 142 idag.
Huvudet har fixerat sig igen och mitt blodtryck var kanonbra, 110/80.
Slapp stressen ner idag då vi åkte hemifrån tidigare och sen var Malin lite sen...
Oscar tyckte det var helt ok, han sprang runt på mvc och bvc och charmade alla han mötte.
Han tycker det är roligt med väntrummen, finns ju en del leksaker där...
Annars kan man ju gå in till sjuksköterskan Gunilla och få en till burk med gem att
leka och väsnas med...

Igår bäddade jag vaggan med de nya sängkläderna och längtan efter att få snusa bebbe
bara växer för var sekund som går.
Vill att barnet skall komma nu!
Inte bara för att slippa dela födelsedag utan för att jag är så nyfiken på att träffa den underbara lill*
människa som skall göra Oscar till storebror och oss till en familj på fyra.
Om det är någon som läser detta och som har sett eller vet vart man kan få tag på gosetyg
till en snutte med barbapapa mönster på så snälla säg till!!!
43550-38  Sängkläderna är så fina och jag har köpt en liten body oxå med
samma mönster och jag är helt såld. Visst är det fint?!


På fredag, alltså dan före dopparedan, skall jag skriva teori för CE i Trollhättan.
Är lite nervös över att behöva åka dit ifall det skulle sätta igång när man är där.
Förhoppningsvis kan Danne åka med upp så att han kan köra  om det startar...
jag bara vägrar NÄL, vill till Östra här i Göteborg så det så....

Tingeling, ja, snart vet vi om smeknamnet passar eller inte...
Har fått lite kritik av pappsen för det, han anser inte det vara snällt om det
blir en pojk till. Kan han ju ha rätt i, men det är ju magen somkallas för det...

43550-37Visst är hon fin?
Hoppas att snart få träffa mitt andra barn, friskt och välskapt så spelar det ingen roll
vilket kön det blir.
kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar oxå med spänning! Du det är inget fel på NÄL!! ;) Hoppas fredagen går bra. Vaggan måste ju vara jättefin med barbapapa. Är me såld på de otroligt söta figurerna!

massor me kramar

2007-01-24 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0