40+3

43550-14

Japp, här är man fortfarande höggravid i allra högsta grad.
Besök hos bm Malin idag men inget som händer....
Har gått upp 2 kilo till, bara vatten som samlat sig i händer och fötter
+anklarna som numera är ett minne blott.
Magen har växt 1 cm till, blodtrycket var ok och hjärtljuden på 148.
Däremot hade jag äggvita i urinen som låg på gränsvärdena för
havandeskapsförgiftning så jag skall tillbaka redan på torsdag igen
för att kolla upp det hela.
Jag tror inte det är någon fara vare sig för bebben eller mig men det
känns ändå skönt att få kolla upp det.
Annars är det bara sammandragningar och inga förvärkar.
Bäckenet har däremot börjat göra lite ont och det känns som små hugg
lite då och då, pressar väl på lite sakta neråt (hoppas jag iaf)
Har fått order om att ta det lugnt och vila, helst sova så mycket som möjligt
men det är inte lätt alla gånger med en liten vilde på 19 mån.
Ja Oscar ja, precis honom menade jag.
Skall höra med min mamma imorgon om hon vill komma hit och
passa honom en stund....eller om jag kan lämna honom där ett par timmar...

Händer det inget så uppdaterar jag på torsdag igen.

ps. kommer att skicka bild från bb till Oscars blogg sen när underverket har tittat ut.

Kommentarer
Postat av: Nilla

förstår din trötthet på detta nu själv så har jag plussat 13 dagar med jakop och 11 med jojje. Hoppas att du inte behöver gå så långt. Jag tror du får idag 31/1 få se om jag har rätt!
Jag fick sandra 31/1 hon var beräknad 29:e.
Kram

2007-01-31 @ 08:39:24
URL: http://samandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0