v 41

Vill bara tala om
att jag fortfarande är hemma och det händer ingenting.
Det får bli melodifestivalen på tv ikväll...
Kalaset är avklarat och det gick bara bra.
Hoppas ni har en bra lördag.



En halvtimme kvar på detta dygn och inget spännande
på babyfronten.
Däremot så gick Anna Book och Tommy Nillson vidare till
final......i melodifestivalen asså.


Ikväll har vi satt upp garderoben som skall fyllas av små
barnkläder så fort vi vet vilken färg bara...
Det blev ganska bra med plats över även om den är lite malplacerad.
Man får ju använda sig av den plats man har, inte sant?!

Nä, nu är det dags för sängen, kudden ropar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men bebis hallå!!!! När tänker du komma ut??

Förstår om du börjar misströsta nu.
Skulle själv inte ens kunna föreställa mig hur jobbigt det är.

Mitt tips är tvättstugan!!
Både med Tim och Olle gick jag i tvättstugan och sedan kom förlossningen igång!

Håller en tumme för att när du läser detta sitter med din alldeles nya bebbe i famnen!!

Kram

2007-02-04 @ 14:23:53
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Susanna

Jenny:
Har provat det här med tvätten men det fungerar inte, vi har ju bara en maskin här hemma så det blir inte speciellt effektivt.

Tyvärr ingen bebbe men dock en gigantisk grav.mage att titta på.
Skall se om jag inte kan slänga in en bild snart...
Om det får plats i kameran...hihi...
kram

2007-02-04 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0