Söndag

Oscar är fortfarande ensam huligan här hemma.
Idag har jag fått världens längsta sovmorgon, gick
inte upp förrän vi ett ungefär...

Daniel och Oscar däremot har varit igång hela dan.
Babysim, hem för lunch och sedan vidare ut på
shoppingtur.

Jag har varit såååå trött idag och orkar ingenting,
åkte dock och handlade så Danne kunde bära in ved i lugn och ro.

43550-42

Har även kommit fram till att vi kan försöka med allt möjligt för att bebben skall
komma ut men det hjälper inte, för den har bestämt sig för en dag redan,
h*n har ju inte hyfs nog att tala om vilken för oss bara.

Imorgon skall vi till Malin igen, börjar fundera på om vi inte skall flytta in på mvc.
Vi pratade litegrann om hinnsvepning sist men det är inget hon rekommenderar
och hon vill helst inte göra det ifall nåt skulle gå fel.
Jag håller med men är nu ganska trött på att vänta.
Är inte den mest tålmodiga människa jag känner och dessutom
är jag ju väldigt nyfiken av mig så den här eviga väntan tar kål på mig.

Får se om jag skriver mer senare ikväll, annars hörs vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahhh, ingen bebis idag heller... Ska ni försöka med ALLT möjligt? ;) Det räcker inte med EN gång för att det ska hjälpa.... *ler*

Lill*n kommer när h*n är färdig. Så länge du mår bra så tror jag mest på att låta det hela ha sin naturliga gång, även om det är skitjobbigt att vänta...

kramisar

2007-02-04 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0