fortfarande tre

nä så lätt blir ni inte av med mig om det var det ni trodde!!
Bebben kvar på insidan och den gigantiska magen är kvar...
trots en viktminskning på 2 kg, börjar fundera på om det har blivit nån slags bakut på den här graviditeten.
Har aldrig hört om någon som går ner i vikt på slutet...

Är nu så jä..a less på att vänta och inte få träffa bebben så jag kräks snart.
Önskar absolut ingen att behöva gå över, det är pestigt.
Fattar inte hur Malin och Basilika klarade av det....iofs så har man inte så mycket val.

Har fått tid till på fredag att åka till Östra för koll av läkare, utvändig och invändig,
och om det inte hänt nåt blir det väl inbokat en tid för igångsättning.

Eftersom vi har födelsedagsbarn i familjen den, 6, 8 och den 11 så tippar jag på att en utav dessa dagarna blir det.
vad tror ni?

Oscar mår bara bra, busig som attan och vet att mamma är långsam...
Men han är oxå himla hjälpsam, han hjälper gärna till att duka och plocka undan, hämta saker åt sin mamma och är urgullig med kramar och pussar om han ser att sammandragningarna gör ont.

Undrar egentligen hur mycket han förstår av att vi skall få en bebis?
Han vet ju vart den är nu och när vi träffar andra bebbar så är han försiktig och klappar fint och vet att de är bebisar.
Tänk att min son skall bli storebror, snart två år gammal...
vart har tiden tagit vägen?
Kommer så väl ihåg när vi fick två blå streck när vi väntade honom och likaså dagen han kom till oss.
Helt otroligt, men inte desto mindre sant för det.
Just nu ligger han och sussar och ser helt bedårande ut.
mitt hjärta bara smälter.

massa svammel blev det här
en guldstjärna till de som orkade läsa ändå hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0