Ännu en dag till

som kommer och går utan bäbis, ok det är 2 tim. kvar men så fort
vill jag inte att det skall gå..
Barnet trivs väldigt bra därinne även om det sparkar, sträcker på sig
och snurrar runt och har sig....
Magen ser ut som en berg och dalbana ibland,
väldigt fascinerande tycker jag.
Ibland har man svårt att förstå att det faktiskt är ett litet barn där inne.
Sammandragningarna är oförändrade även om jag mer och mer känner av dem i ryggslutet.
Inte alls som förvärkar men det känns lite mer iaf.. eller så är det önsketänkande
Skall strax återgå till Let´s dance på tv och mina turkiska peppar...
Har även ätit tacos idag, det sägs ju att kryddstark mat kan sätta fart på det..
Imorgon blir det kalas och på kvällen är det melodifestival,
söndagen bjuder på babysim.
Ja det vill säga om inte den här lill* krabaten bestämmer sig för att  komma ut.
jag återkommer...
kramisar



Nu är klockan över tolv och jag skall gå i säng.
Min egna säng här hemma väntar på mig.
Alltså blev det inget syskon till Oscar idag heller.
Får se om det händer nåt imorgon...
Sov gott så hörs vi av.
kramilikram

Kommentarer
Postat av: systerA

Vilken kämparglöd! Är såå nyfiken på vad det är för liten plutt som gillar mammas mage så mkt! Sedan vill vi se massor med bilder på underverket.

Kramar A

2007-02-02 @ 22:56:54
URL: http://systera.blogg.se
Postat av: Basilika

Fullt upp in i sista stund hör jag.:) Tänker på er. Kram!

2007-02-03 @ 18:12:34
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0