ändrade planer...

Skrev ju förut att proteinvärdet i urinprovet inte var så bra,
tydligen är det inte alls bra...
+3 om det nu säger nåt...
Malin ringde mig hem i eftermiddags och frågade
hur jag mår och om jag känner mig konstig, yr eller
har ont i huvudet eller så.
Nej, allt är bra säger jag och det är det ju...
Skönt att veta men vi vill ändå att du skall åka till Östra imorgon.
Efter att jag varit där idag så har ss Gunilla haft med provet bort på lab.
och gjort tester eftessom det ff var högt. Eller ja idag ännu högre!!!
Malin har ringt och rådfrågat med personalen på sjukhuset och enligt
alla konstens regler så vill de att man skall kolla upp det här ordentligt eftersom
siffran var så hög.
Mig spelar det ingen större roll om jag åker till mvc eller Östra med
pisseburken. Bara det inte är nåt galet så.
Nu har klockan sprungit iväg igen och det är snart tisdag,
Hoppas att den nya dagen även bjuder på en fika med en aff-vän.
God natt,
jag uppdaterar er imorgon igen.
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte bra att värdet va så högt, men det är ju skönt att de har koll på dig. Hopppas allt går bra idag. Väntar på att höra nåt!

kramar

2007-02-06 @ 09:05:04
Postat av: Jenny

Oj, det var inte bra att värdet var högt. Skönt att de kollar dig.

Vem vet, du kanske är på BB just nu!!!
Håller en stenhård tumme!!!

2007-02-06 @ 20:26:20
URL: http://mammajennys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0