41+2 måndag 5 feb-07

Inget har hänt!
Har varit nere hos Malin idag.
Hon blev lite överraskad av att se mig och
jag kan förstå henne. Vi trodde väl båda två
att barnet skulle vara fött vid det här laget.

Vi tog lite fler tester idag,
blodtrycket var kanonbra,
järnvärdet ännu bättre.
Har gått ner ytterliggare 2kg,
Hjärtljuden låg på 146
men det var fortfarande
inget bra svar på urinen så
imorgon bär det av ner igen med
ett nytt pisseprov...

Så länge barnet mår bra så är det ok för mig.
H*n sparkar och lever rullan därinne, inte lika aktivt
men alltjämnt så jag inte blir orolig.
Sammandragningar har jag nu som
går ut i ryggen mer och mer...
Känns väl sådär men om det är påG så är det värt det.

Om h*n inte har kommit ut innan fredag har vi en tid
bokad på "aneonatalen" på Östra kl 13.00.
Då blir det koll av ALLT!
Både från utsidan och insidan,
det mesta blir för att se att barnet har det bra.

Sen blir det iså fall beslut om igångsätning eller
om vi skall vänta, beror ju lite på hur livmodertappen
är och om man är öppen och hur barnet mår.


Så blev det sagt idag iaf så får vi väl se om vi fortfarnde
väntar på fredag eller om vi har blivit tvåbarnsföräldrar.
Kan ju säga att vi längtar massor efter den här lill* krabaten.

Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: systerA

Heja heja! Vad du är duktig som står ut, hade jag aldrig gjort tror jag.

Ut nu bebbe, vi vill se kort ju!

Kram A

2007-02-05 @ 20:07:28
URL: http://systera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0