40+5

Besöket hos Malin gick bra.
Fick ju vilat igår och idag har Oscar vart ganska lugn.
Iaf så har det inte varit en pärs här hemma utan mysigt och skönt.

Har fortfarande lite högt värde på "äggvitan" men eftersom jag inte har någon
huvudvärk eller andra symptom på "förgiftning" så avvaktar vi.
Skall tillbaka igen på måndag om det inte hänt något innan dess.
Fick stränga order om fortsatt vila och skulle det vara nåt så måste
jag ringa till sjukhuset och be om att få komma in på koll.

Hjärtljuden låg på 146 idag och h*n levde rullan som bara den efter
att Malin klämt och kännt lite på magen.
Undrar om den spelar rugby därinne??

Jag har massor av vatten i fötterna nu så  det gör ont att gå och
jag får knappt plats i skorna längre....
Hoppas verkligen att busen i magen kommer ut snart,
känner mig sprickfärdig även om Malin tycker jag  har en jättefin grav.mage!!

Ja ja, uppdaterar här så fort det händer nåt...

Än så länge inget nytt, bara sammandragningar även om de börjar kännas i ryggslutet nu
och så klart en himla massa värk i fogarna....

Kommentarer
Postat av: Nilla

åh vad skönt att det gick bra idag!
vila nu så kommer "hon" snart
kram

2007-02-01 @ 21:22:21
URL: http://samandras.blogg.se
Postat av: Sandra

Tycker oxå du har en fin gravmage! Även om det är ett tag sen vi sågs. Skönt att värdena inte blivit högre. Vila och ta det lugnt du så mycket du kan! Det kan dröja ett tag tills nästa gång ;) Tror fortfarande att det är morgondagen som gäller, ev natten till lördag... Hoppas jag har rätt för då får ni snart träffa er lilla bebis!!

massor av kramar

2007-02-01 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0