Svar önskas

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Basilika

1. Vem är du?
--> Basilika
2. Är vi kompisar?
--> Ja genom internet.
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
--> Genom aff då vi väntade våra små födda 05.
4. Tycker du om mej?
--> Ja.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
--> Kramas gärna.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
--> Chaffisen kanske eftersom du kör/har kört buss.:)
7. Beskriv mig med ett enda ord!
--> Glad!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
--> Trevlig, pratsam, glad och social.
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
--> Ja.
10. Vad påminner dig om mig?
--> Göteborska..
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
--> Oj, den här frågan är så svår. Sovmorgon kanske eller en helg på SPA.
12. Hur bra känner du mig?
--> Lite mer än på ytan men inte mer än så.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
--> Vi sågs för nått år sedan när ni var i stan och vi gick en promenad. Trevligt var det.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
--> Finns där..

2007-04-23 @ 20:15:19
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0