Magbilder #2

Ja det har hänt mycket sen jag skrev sist så det blir några få  korta nya inlägg.
Här har vi tagit kort på den randiga magen i v 20, (eg. v 21) när vi har gått halvvägs.

Då kan man se ut så här:
43550-24

Ränderna på magen är från Oscar. Huden hann inte med att tänja sig,
och med tanke på hur stor jag blev då är det inte så konstigt.
Gud vad trött jag är då detta fotot tas, ser ut som jag inte sovit på hundra år.
Nu blir det till att vakna ett par ggr varje natt; Oscar väcker oss ibland,
bebben håller mig vaken med sparkar och alla möjliga akrobatiska konster
samt katten som väcker mig på morgonen då hon vill gå ut!!!!
Som om det inte vore nog så vaknar jag av att även jag behöver gå på toa!
Då blir man så här trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0