Barnmorskebesök 11/9-2006

Idag har jag varit hos min underbara Bm Malin igen för rutinkoll.
Allt var bara bra.
Hb på 126
blodtryck på 140/70 (lite högt men ingen fara)
urinprovet bar spår av äggvita(!) vet ej riktigt vad det betyder men men...det var ok.
+ 4,5 kg fortfarande.
152 hjärtslag/min.

Ja allt var bara toppen och jag fick även spelat in hjärtljuden på Dannes mp3 så nu kan vi(han) lägga in det på datorn....vi har även Oscars hjärtljud på datorn.
Så mysigt att lyssna på när man vill.

Skall tillbaka imorgon för att kontrollera mitt myom.
Det mest positiva med det är ju att jag får se den lill* igen.
hoppas även på att få med mig nya bilder hem.

Lite kort från oss.
Nu skall vi iväg på babysim...

43550-5

Du har gått 142 fulla dagar av 280
Du är i vecka 21
Du har gått 20 fulla veckor och 2 fulla dagar (v20+2)
Du är i 5:e kalendermånaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0