Kli i knävecket

Idag har jag varit på besök hos läkaren igen för att hålla koll på
myomet. Allt var bara bra och det hade inte växt och det var inte
i vägen för bebben.

Vildingen därinne var lika underbar att se idag.
H*n kliade sig i knävecket, gömde ansiktet i händerna,
såg nästan ut som h*n lekte titt-ut med oss.
H*n ligger med huvudet neråt och fötterna ungefär under mina revben.
Så det är händerna som boxas neråt i magen och fötterna som sparkar uppåt.
Om h*n inte vänder på sig då förståss.
Moderkakan såg vi oxå och den var fin, satt fast i framväggen på vänster sida.
Navelsträngen så ut som luftbubblor ungefär och vattenmängden var helt normal.

Läkaren var inget vidare på att se vilket kön det var så vi lever fortfarande i ovisshet.
Kanske lika bra det!?

Jag skall tillbaka igen i v 36 så det kanske blir  innan jul.
Jag hoppas att Danne kan följa med då och kanske även en
videokamera så vi  kan filma lite då läkaren är ovillig till att skriva ut bilder.
Det är jag väldigt besviken över men det känns ändå skönt att veta att allt är
bra med den lill* i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0