Magbilder

Jösses, ser ju ut som en elefant!!
Känner mig som en sådan vissa dagar oxå.
Visst är det konstigt att ena dagen är magen jättestor
för att nästa dag vara liksom insjunken och mer "fläskig"??

43550-17
Ja ja Danne uppmuntrar ju mig väldigt med sina kommentarer
om att :Du kommer ju att bli ännu större!!!
Iofs har han rätt, då jag blev stor som ett tvåfam.hus när
jag väntade Oscar.

43550-18
Skönt är det iaf att jag numer känner Tingeling allt mer och oftare.
Nya magbilder och även UL-bilder kommer på innan helgen.
kram


Kommentarer
Postat av: LoX

Jag tycker att "två- familjs- huset" är jättefint!!

Tack för att du la upp en magbild. :-)

2006-08-21 @ 11:02:48
URL: http://lo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0